You Are Reading

Elli on kiva kaveri



Haiku täyttää tänään 9 viikkoa, kuvat otettu eilen. Vielä vähän treenaamista tuon liikkuvan kohteen suhteen...

Comments for this entry

Anniina

Voiii, Elli tuo mulle ihania muistoja, kun mun eka ikioma koira oli joululahjaksi ysikasi vuonna meille muuttanut belggaritervu Teippi :D Ei sillä, aivan älyttömän suloinen tapaus tämä pikkumustakin, voi vauvat sentään!

Joko te olette kotiutuneet Tampereelle? :) Katsottaisiinko joku päivä vaikka lenkkitreffejä tai jotain?

Oona

Ai sä oot löytänyt tänne (itse asiassa oon yllättynyt, että tänne on löytänyt ylipäätään kukaan, vähän alkutekijöissään vielä)! Meinasin just eilen laittaa sun blogiin kommenttia, kun huomasin, että olit tehnyt uuden postauksen. Ja samalla asialla - koiratapaamislenkkiseuraa. :D

Belgit on kyllä kivoja, mietin sitäkin vaihtoehtoa silloin kun valitsin rotua. Ei se sit jotenkin kuitenkaan tuntunut omalta, vaikka Ellikin on ihan huippu.

Ja itse asiassa huomenna ollaan sit vihdoinkin ajamassa Tampereelle sinne asettuaksemme. :D Kuukausi sitten käytiin heittämässä isompaa muuttokuormaa mut nyt ollaan itekin jäämässä. Ensi viikolla vois olla hyvä ajankohta, pistän sulle muutaman päivän sisällä mailia!

Anniina

Joo, mä alan taas pikkuhiljaa heräillä (joskin varsin hitaasti) kesäunilta blogimaailmaan :)

Mä odottelen sähköpostia, tutkitaan sitten lisää!

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed . This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix , a theme by Rodrigo Galindez . Modern Clix blogger template by Introblogger .